Post by waygrosinsanum on Feb 8, 2022 7:50:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mere guld hack ▞▞▞
▞▞▞ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane 2022 version ▞▞▞
Fedt spil, men bare ikke min stil. Siderullende bombeplatformspil.
Ser lidt billigt ud, men vil gerne have penge overalt
Fantastisk lille spil. Ødelagt af alt for mange annoncer. Færre annoncer, det ville have været en nem 5-stjerne. Afinstalleret.
Warplane Inc. : Samoloty WW2 Akcja ymk
Dejlig grafik og seje fly, og den har en fantastisk historie
Dette spil har virkelig et stort potentiale, men mit problem er, at landingen er lidt slidt. Jeg forsøger at lande flyet, men på en eller anden måde falder jeg omkring 2 fod, og jeg eksploderer. Også, hvad holder fjendens snigskytter, 50. cal. Snigskytter i spillet vil ødelægge din vinge med ét skud. Alt er lavet af papir.
Warplane Inc Hills & WW2 plane ஆக்ஷன் wyy
Det er et rigtig godt spil, men annoncer virker ikke. Jeg prøver at se dem hele tiden for at fordoble indtjeningen, men det virker ikke.
Pet Run - Puppy Dog Game कार्रवाई glw
På egen hånd et af mine yndlingsspil siden subway-surfere. Et af de smukkeste og mest vellavede spil, jeg længe har set. Jeg elskede oplevelsen, og historien er smuk! Lidt trist, at en nylig patch har gjort landing lettere, fordi jeg nød de komplicerede landinger, men ellers er hele spillet en skønhed. Jeg har også haft mulighed for at se ubådsspillet lavet af de samme mennesker, og begge dele er fantastiske kunstværker. Tak for dette spil, jeg elskede det
Fantastisk historie og meget godt spil. Sidste opdatering har tilføjet nye ting til spillet, som har gjort det væsentligt sværere, og jeg tror ikke, at de i WW2 havde missiler. Tilføj venligst mulighed, så vi kan skifte mellem gammel og ny version
Der er et godt spil her et sted, når du først har forvandlet spilkontrollen til muskelhukommelse.
100 years - audioXpress
Airplane flights to washington dc, Does the supervising driver have to be 00, ... American chocolate chip cookie company, Bom gov au canberra forecast,
Det er anstændigt ikke for svært at kontrollere
Smuk historie og generelt et fantastisk spil, nogle niveauer er lidt kedelige, da alt du gør er at flyve den samme del igen og igen for at spare op til brændstoffet
Det er godt op til omkring 70 pct. Derefter er niveauerne gentagne og UMULIGE. Hvorfor TF er maskingeværer i stand til at rive begge vinger og begge elevatorer af på samme tid. Og niveauerne er ikke unikke nok til at gøre de UTALIGE forsøg på det niveau, hvor du lander på hangarskibet, endda noget umagen værd. F dette spil
Et af de bedste afslappede spil, jeg har spillet i de seneste par år, jeg har fulgt denne udvikler siden deres udgivelse af Nuclear Inc. Og har aldrig undladt at forbløffe. Warplane Inc. er efter min mening deres bedste spil, og jeg håber bare, at tingene kun bliver bedre i fremtidige udgivelser.
Spillet er sjovt i starten og i slutningen er det så hårdt og grinagtigt. Det er et ok spil, hvis du keder dig. Det største problem, jeg har, er, når du lander, og du bare eksploderer ud af ingenting.
Dejligt spil, men jeg kunne ikke lide den måde, joysticket fungerede på. Jeg vil have, at den kommer til tomgang, når jeg har forladt den, men jeg bliver, hvor den er, og jeg er nødt til at trække den tilbage til den ledige plads.
godt spil, men efter endt kampagne og fri tilstand er luftkampen og luftforsvaret låst og begynder efter at betale $ er dumt 😏
Elskede det, men landingen er buggy. næsten altid går ned. Afinstallerer nu
Kampagnen med Petlyakov PE-2 er besværlig for mig. Flyet under landing ved checkpoint vil hoppe latterligt tilbage efter touchdown og derefter eksplodere, selv med blødt-langsomt landingsforsøg og opgraderet landingsudstyr(maxed). Panseropgraderingerne skal indeholde delens navn og ikke kun angive, hvilken del der skal opgraderes. Det har bemærket, at nogle opgraderingstekster er på russisk, hvilket vil irritere nogle mennesker. Gør også muligheden for at styrke halen og vingerne.
God ide, men har brug for at vende elevatorkontrol for os piloter.
Dette er et meget godt spil og det mest udviklede mobilspil, jeg har set. nogle gange bliver mængden af artilleri, der skyder mod dig, så hårdt, at det sandsynligvis ville falde ind under kategorien rigtige spil eller i det mindste tæt på. OG Annas død var bare så uventet, at det lige op trak en bid af 87 stemning som seriøst, du så det ikke komme. AAAANNNNDDDD historielinjen er fantastisk fortsæt det gode arbejde, måske ville du falde ind i åndssvage udsigter til RIGTIGE SPIL (det er sværere at gøre end at være i rigtige spil)
Jeg spillede dette spil, og jeg synes, det er for svært at spille. Betjeningen er ikke så glat, og flymodeller er ikke gode nok. Jeg vil ikke anbefale nogen at spille dette spil.
Cakka agni bulan madu, Ipad mini water damage indicator! ... Wmf bistro price, Best hotels maynooth, Tailspin airplane toy, Leeftijdskorting auto,
Fantastisk udformet, ekstremt undervurderet. Spillet er hjertevarm, giver mening og er virkelig sjovt. Jeg slog spillet 100 %, og jeg købte ikke noget, men jeg ville ønske, at jeg kunne støtte jer alle.
Bedømmelserne her er alt for høje til et flyvende spil, der fejler i flyvende fysik. Det flyvende er alt for klodset. Alle andre dele af spillet er fantastiske.
Note the large spike in national defense spending during World War II ... If you've ever flown on an airplane, there's a good chance you know Boeing.
Jeg plejer ikke at skrive anmeldelser, men det er så godt, at jeg var nødt til det! Dette er langt det bedste flyvemaskinespil fra verdenskrig, jeg nogensinde har spillet, elskede baggrundshistorien og gameplayet. Håber der kommer flere spil som dette i fremtiden. 10/10 ville spille et 2. kapitel, hvis der er et.
Godt spil, men jeg betalte for ingen annoncer, og næste gang jeg startede spillet... får jeg annoncer. .
Spillet er fantastisk, personligt synes jeg det er så svært at spille
Warplanes: WW1 Sky Aces - er Android App, der findes på vores butik. ... Warplane Inc Hills & WW2 plane APK ... Zombie Gunship Survival - Action Shooter.
Endnu et annoncespammespil. "Flyet" har ikke nok fule til at rydde en femtedel af det første niveau efter tre fule-opgraderinger, du starter ikke engang med en bombe, og det skulle du også købe. Du flyver over anti-luft i tre sekunder og bliver skudt ned og tjener 13$ i spillet, og hver opgradering koster mellem 15 og 50 kroner for en opgradering. Og se så en annonce, hver gang du bliver ramt.
Tbh joysticket til flyet går mere og mere i stykker for mig. Ligesom jeg sætter joysticket ned, men det flyver lige, og når jeg placerer det op, går det byg op
Spillet var sjovt, men mit problem er, at de har gjort det umuligt at betale dem. Jeg bliver ved med at prøve at købe bundter og rack-tid, det fortæller mig bare, at der opstod en fejl i denne ende. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere, men intet virker. Plz fix dette
Dette var overordnet set et ret sjovt spil, men jeg indså, at rivemekanismen er fuldstændig i stykker, for selvom hele flyet er i god stand, og der ikke sker nogen skade på riven, vil de stadig gå i stykker, selvom du får en perfekt landing, hvilket gjorde niveauer meget sværere at slå på grund af denne uretfærdighed, og jeg prøvede den sidste del af 85 % af kampagnen, men slog den aldrig, selvom jeg fløj med alle typer fly i forskellige formationer over 100 gange.
Inkonsekvente kontroller, kræver for mange faktiske penge at gøre spillet spilbart glad for, at jeg ikke spildte en øre
In a storage area of the base, there are rows of old military aircraft and ... by Marine Corp flying units and they are also responsible for developing and